Friday, November 28, 2014

Transform Your Health..dengan Shaklee!!


Tingkatkan Kesihatan Anda dengan Shaklee!!
================================
Kajian saintifik mengesahkan perkara-perkara berikut dapat mengurangkan risiko kesihatan dimasa hadapan:

|| mengawal berat badan 
|| makan secara seimbang & sihat 
|| pemgambilan suplemen yang baik 
|| kurang terdedah kepada bahan kimia & toksin 

Dengan Shaklee, ianya merupakan produk SEMULAJADI yang SELAMAT, dan terbukti BERKESAN dalam membantu memberikan kesihatan yang baik dimasa hadapan.

Always SAFE

Keselamatan dan standard Shaklee tiada tandingannya bagi memastikan produk kami Always Safe. Shaklee telah melaburkan lebih $250 juta untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk. Sebanyak 350 ujian bagi setiap kandungan dan 100,000 ujian kualiti produk serta 23,000 ujian keaslian dan keselamatan telah dijalankan setiap tahun. Hanya bahan semula jadi paling asli dan paling tulen sahaja yang digunakan dalam ramuan produk Shaklee. Produk Shaklee juga tidak mengandungi sebarang bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya. Kerjasama dengan ahli toksikologi juga dilakukan bagi mengembangkan dan mengenalpasti senarai bahan kimia yang berpotensi berbahaya kepada manusia. Senarai bahan-bahan akan sentiasa dikemaskini bagi memastikan tiada sebarang bahan-bahan kimia berbahaya mencemari sebarang produk Shaklee.

Always GREEN..
Dr. Shaklee adalah pelopor Shaklee Corporation yang mengamalkan prinsip Living in Harmony with Nature. Shaklee pula akan terus setia membawa legasi ini dan menjamin bahawa produk kami Always Green. Shaklee sentiasa menggembleng usaha untuk mewujudkan dunia yang lebih baik. Kami berbangga menjadi syarikat diiktiraf Climate Neutral yang pertama di dunia pada tahun 2000 kerana berjaya mengimbangi pelepasan karbon dalam setiap aktiviti kami bagi menjana impak sifar bersih terhadap alamsekitar – dan kami melakukannya sebelum ia dipraktikkan secara meluas. Shaklee juga telah menghasilkan pencuci biorosot yang pertama, dan terus berusaha untuk menyediakan produk mampan yang Safe for You, Your Home and Your Planet.

Always WORKS..
Shaklee menjamin keberkesanan agar pengguna sentiasa yakin bahawa produk Shaklee Always Works.
Bukti klinikal ini boleh didapati dalam 100 laporan saintifik yang telah diterbitkan oleh Shaklee dan ini adalah kajian semula setara dalam beberapa majalah utama. Salah satu daripada ujian ini adalah Kajian Landmark pada tahun 2007, yang menunjukkan bahawa kesihatan di kalangan pengguna suplemen Shaklee ternyata lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tidak mengambil suplemen langsung. Selain itu, beberapa Penjelajah Bertaraf Dunia dan atlet terhebat juga merupakan pengguna tegar produk Shaklee. Ia membuktikan bahawa Shaklee komited dalam menyediakan produk yang benar-benar berkesan. Atlet terhebat, ahli sukan Olimpik dan pengembara dunia mengakui kehebatan suplemen Shaklee dalam memberi tenaga dan membantu mereka memperolehi pencapaian luarbiasa.

Jom Transform kesihatan anda dengan...
SHAKLEE!!


Ingin dapatkan maklumat lanjut tentang kelebihan produk dan keahlian Shaklee?
Boleh hubungi kami ZNI Selections atau PM Aliza Ahsain @ 0133184237 yer..

Daaa...

xoxo,
Ibu ZNI
(sumber : Shaklee Malaysia)

No comments:

Post a Comment

Jom Join Nuffnang