Tuesday, December 31, 2013

[YES #2] Cuci Cuci Gerobok!! Clear!! Clear!!

As-salam readers!!


Seperti anda sedia maklum, semperna berakhirnya Tahun 2013 dan bermulanya Tahun 2014, kami tawarkan Year End Sale untuk koleksi tudung & shawl dari ZNI Selections.. Bagi clearance stock ni, kami tawarkan Flat Rate @ RM20 kepada semua customer yang cepat bagi koleksi dibawah..

Let's check it out!!

** Shawl **















** Syria **











** Tudung Ekspress **




** Tudung Bawal **










** Flat Rate @RM20.00 per piece Exclude Postage **

Promosi YES berlangsung sehingga 31/01/2014 sehingga birthday insan tersayang di bulan Januari!!

Menarik tak? Apa ditunggu lagi?? o_O

Untuk tempahan, sila ke Order Form kami yer..atau boleh whatsapp/sms ke 0133184237 untuk maklumat lanjut ;-)

Thank you!!

[YES #1] Breadspread From Laurea in House!!

As-salam readers!!
Happy holiday!! (hihi..mesti ramai yang cuti hujung tahun kan sekarang ni..samalah kita)

Hari ini, saya nak bagitau kawan2 semua yang ZNI Selections ada ready stock Set Bedspead..

Lagi menarik, semperna Penghujung Tahun 2013, kami tawarkan Year End Sale dengan PENGHANTARAN PERCUMA (POS / COD) kepada customer 1!!

Let's check it out!!

SET BEDSPREAD

~ Mengandungi sepasang sarung bantal serta alas / cadar katil..
~ 100% cotton..
~ selesa & senang dipakai (kalau kelam kabut pagi2 sebelum pergi kerja tak perlu kemas cadar dah sebab ia terletak dikatil)

** Harga **

Beli 1 Set - RM180 PERCUMA PENGHANTARAN (POS / COD)
Beli 2 Set - RM350 PERCUMA PENGHANTARAN (POS / COD)
Beli 3 Set - RM480 PERCUMA PENGHANTARAN (POS / COD)
Lebih 3 set - RM150 per Set PERCUMA PENGHANTARAN (POS / COD)

** Koleksi **

SB01

SB02

SB03

SB04

SB05

SB06

SB07

Promosi YES berlangsung sehingga 31/01/2014 sehingga birthday insan tersayang di bulan Januari!!

Menarik tak? Apa ditunggu lagi?? o_O

Untuk tempahan, sila ke Order Form kami yer..atau boleh whatsapp/sms ke 0133184237 untuk maklumat lanjut ;-)

Thank you!!

Thursday, December 26, 2013

[SET] Kurus Secara Sihat, Bagaimana???

As-Salam readers
Happy working days..hihi..semoga hari ini lebih baik dari semalam.. In shaa Allah..


Hari ni, saya nak share dengan anda semua, macam mana nak kurus dengan cara yang sihat.. Dengan cara yang betul, in shaa Allah cara yang dicadangkan berkesan untuk anda..namun, ia mungkin tidak berkesan untuk orang2 tertentu..tapi sebagai manusia, kita perlu berusaha, right???

So, jom review..

Untuk anda start dengan aktiviti pengurusan berat badan, anda perlu tahu 3 perkara..apa dia perkara-perkara tu? Ini dia...
 
DETOKS --> PECAH & BAKAR LEMAK --> BINA OTOT

(1) Apakah itu detoks??

Detoks secara generalnya adalah proses menyahtoksin dalam badan. Mungkin anda pernah melalui proses penurunan berat badan tetapi tiada hasil yang memuaskan? Itu mungkin berpunca dari toksin yang berlebihan dalam badan yang menghalang penyerapan nutrien atau zat yang anda ambil bagi menguruskan badan. Jadi, sebagai pangkah pertama, anda perlu buang dahulu toksin yang berlebihan sebelum proses seterusnya..

Untuk pengetahuan anda, bukan sahaja golongan yang ingin kurus perlu buang toksin, malah kita2 yang kononnya kurus ini pun perlu juga pastikan yang toksin dalam badan kita dikawal sebaiknya..kerana lebihan toksin boleh mengakibatkan pelbagai penyakit seperti gout, migrain, barah dan sebagainya.. Jadi, pastikan, toksin dalam badan kita dapat dikeluarkan bagi mengelakkan penyakit2 dan memastikan tubuh kita sihat & kuat..

(2) Bagaimana untuk memecah & membakar lemak?

Pembakaran lemak berlebihan dalam badan adalah salah satu cara untuk mendapat berat badan yang ideal.. Lemak-lemak berlebihan yang telah dipecahkan seharusnya 'dibuang' dari badan dengan cara yang sebetulnya..Bagi membantu proses pembuangan lemak yang lebih efisyen, seharusnya kita mengambil makanan yang dapat menjadi pengemulasi lemak.
 
(3) Mengapa sudah kurus tapi badan "menggelebeh"?
 
Anda pernah dengar dan nampak situasi badan "menggelebeh"?? 
Selalunya kita akan dapat melihat orang yang telah berjaya menguruskan badan tetapi mempunya lengan dan peha yang menggelebeh.. Situasi ini akan terjadi disebabkan oleh proses pembuangan lemak yang juga turut menghilangkan otot-otot dibadan.. Diet yang baik seharusnya membantu membuang lemak-lemak tanpa menghilangkan otot.. Jika otot telah di'buang' ketika proses diet, makanya, badan kita akan kelihatan menggelebeh..


SET SLIMMING SHAKLEE
 
Berdasarkan kepada TIGA (3) perkara diatas, maka terhasillah beberapa produk shaklee yang dapat membantu golongan-golongan yang inginkan bentuk badan yang lebih baik dan sihat.. Tetapi, ingat..
 
KURUS TAK SEMESTINYA SIHAT, GEMUK TAK SEMESTINYA SAKIT
 
Just to share with readers sekalian, antara produk shaklee yang dapat membantu anda dlm proses diet adalah seperti berikut:

 
(1) Buang toksin dengan ALFALFA / HERBLAX
(2) Pecah & bakar lemak dengan LECITHIN / OMEGA GUARD
(3) Bina otot dengan ESP / CINCH

In general:
 
~ Alfalfa Complex dapat bertindak sebagai penyahtoksin dalam badan dimana sifatnya sebagai "serat" mampu membawa keluar "buangan"makanan berlebihan.. TETAPI..harus diingat bahawa pesakit SLE tidak boleh mengambil sebarang produk berunsurkan alfalfa..
 
~ Berbanding dengan Herb-Lax, sifatnya sebagai "pembersih usus" dijangka mampu membantu mempercepatkan proses pembersihan najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita yang menyebabkan sembelit..segala toksin yang berlebihan dalam badan dijangka dapat "dibersihkan"..in shaa Allah..TETAPI, ibu-ibu mengandung tidak digalakkan untuk mengambil Herblax secara berlebihan yer.. JANGAN RISAU, jika anda customer saya, konsultasi seterusnya akan diberikan :-)

~ Sebagai supplement larut lemak, Lecithin mampu memecahkan lemak-lemak degil dibadan anda disamping mengawal paras kolesterol serta meningkatkan metabolisme badan..Bagi yang mempunyai budget sederhana, Lecithin adalah pilihan terbaik sebagai salah satu supplement untuk diet.. Jika anda ada budget lebih serta ingin turunkan berat badan lebih cepat, mungkin Omega Guard sesuai untuk anda!!

~ sebagai pengemulsi lemak terbaik, Lecithin dan Omega Guard dapat membuang lemak-lemak degil dibadan tanpa mengilangkan otot.. Ia juga membantu dalam mengawal paras kolesterol serta melancarkan peraliran darah bagi mempercepatkan proses penyingkiran tisu-tisu lemak secara semulajadi..
 
~ pengambilan ESP yang diekstrak daripada non-GMO soya mengandungi Indeks Glimesik yang rendah dimana ianya membantu memecahkan guka secara perlahan. Kandungan gula dalam darah yang rendah dapat membantu proses pengurangan berat..kandungan protein nya pula dapat membantu memberikan rasa kenyang yang lebih lama..

~ bagi mereka yang inginkan penurunan berat badan dengan lebih cepat serta tiada kekangan budget, Cinch Mix Shake adalah pilihan terbaik.. Kenapa? Kerana, Cinch mengandungi Leucine yang dipercayai dapat membantu memecahkan lemak serta membina otot-otot penting.. Otot yang terdapat dibadan pula dapat membantu meningkatkan kadar metabolisme serta secara tidak langsung dapat membakar kalori dengan lebih cepat.. Kandungan protein juga memberikan rasa kenyang yang lebih lama.. ALL IN ONE!!

PILIHAN DITANGAN ANDA

Ingin dinyatakan disini bahawa produk-produk yang tersebut diatas hanyalah sebagai MAKANAN TAMBAHAN untuk membantu anda mendapatkan diet yang seimbang serta berat badan yang normal.. Harus diingat...

** JANGAN skip meal kerana ia akan menyebabkan badan anda "konfius" kerana pengambilan makanan yang tidak normal **

** KURANGKAN karbohidrat dalam pemakanan..sebagai contoh, dalam sehari hanya makan sekali sahaja nasi..selebihnya ambil makanan berbentuk lain **

** BANYAKKAN bersenam kerana dengan bersenam ia akan menggalakkan pembakaran lemak dengab lebih cepat **

** PASTIKAN air diminum sekurang-kurangnya 3L sehari **

Ingat, tiada jalan mudah untuk mendapatkan sesuatu.. Usaha.. Doa.. Tawakal.. Itulah yang seharusnya.. Jangan mudah putus asa yer.. Jika anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang SET SLIMMING SHAKLEE, sila contact kami yer..

INGAT!! Saya sedia membantu!!
Cepat cepat sebelum terlambat..


Menarik tak? Apa ditunggu lagi?? o_O

Whatsapp nombor saya seperti diatas..tak kisahlah samada anda mahu...

~ beli barangan Shaklee melalui saya; atau
~ daftar sebagai ahli baru SID seperti kami2 ni..

Just contact me ok!! INGAT..INGAT..INGAT o_O

Thank you!!

Jom Join Nuffnang